חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעקב בגידות: סימנים לבגידה ותהליך המעקב

שיתוף

מעקב בגידות: סימנים לבגידה ותהליך המעקב

אנחנו משתנים כל הזמן וכמו כל דבר בחיים, גם הזוגיות שלנו יכולה לעבור עליות ומורדות. עם זאת, לפעמים עולה תחושה אחרת, שבן או בת הזוג מסתירים מאיתנו דבר מה. פעמים רבות תחושת הבטן לא טועה ופניה אל מעקב בגידות מאששת מפיגה את החשש.

בני ובנות זוג עשויים לבגוד מסיבות שונות וכמובן שהם מנסים להסתיר זאת. למרות הכוונות, ישנם סימנים אשר חוזרים על עצמם במקרים רבים של בגידה:

  • השקעת יתר בלבוש החיצוני באופן יוצא דופן שלא היה נהוג בעבר.
  • רגישות עולה לצרכי פרטיות לרבות הסתרת הטלפון וקיום שיחות והתכתבויות בצד.
  • שינוי לוח הזמנים שבדרך כלל יתורץ כשעות נוספות בעבודה.
  • ריחוק או להפך, התקרבות פיזית ושינוי בתדירות יחסי המין.
  • שימוש במזומן ללא הצדקה לכך.

לאחר שעולה החשד לבגידה הדרך לגלות אם מדובר באמת או רק תחושת בטן היא לפעול על פי ארבעת השלבים הבאים:

שלב ראשון – העלאת החשד 

בתחילה מדובר בחשד בלבד. זה לא הזמן להתעמת עם בן או בת הזוג אלא לבדוק את השטח, את הסימנים שציינו למעלה ולהחליט האם לפנות לחוקר או לא. 

שלב שני – פניה לביצוע מעקב בגידות

בפגישה הראשונה עם משרד החקירות יש להעלות את הטענות השונות, לספר לחוקר על הזוגיות, על המאפיינים שלה ולספק מידע על בן או בת הזוג מולם עולה החשד. החוקר ישמע את הטענות השונות ויתחיל לתכנן את הליך המעקב. לפני היציאה לדרך יסביר החוקר את התהליך ולמה אפשר לצפות. בכל מקרה חשוב לברר כבר בשלב הזה כי מדובר בחוקר בעל תעודה מוסמכת לעסוק בתחום וכיצד ימסרו ההוכחות.

שלב שלישי – מעקב מקצועי

זה שלב העבודה ועל החוקר לבצע את המעקב. ישנם מספר דגשים בביצוע מעקב בגידות: השימוש יהיה באמצעים כשרים וחוקיים בלבד. החוקר ישתמש במידע המוקדם שיינתן לו כדי להגיע לחקר האמת מוקדם ככל האפשר ולאורך הדרך יאסוף את החומר הראייתי המבוקש. חשוב מאד שלא לעמת את בן או בת הזוג בשלב זה כדי שלא ישנו את התנהגותם.

שלב רביעי – מסירת מסקנות

לאורך הדרך החוקר יהיה בקשר על פי הצורך. לפעמים אפשר למסור את המסקנות לאחר ימים בודדים ולעתים נדרשים שבועות של עבודה כיוון שהבוגד או הבוגדת חוששים שחושדים בהם או מסיבות אחרות. מסירת המסקנות תתבצע באופן אישי, פנים אל פנים ועם הוכחות שאפשר להשתמש בהן בעימות, לרבות עימות משפטי אם הדברים יגיעו לידי כך.

מעקב בגידות

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן