חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעקב עובד חולה

שיתוף

עובדים אשר רוצים לשפר את תנאי ההעסקה שלהם יכולים להודיע על מחלה וכל זאת כדי שחסרונם יורגש. לפעמים עובדים טוענים לתאונת עבודה שכלל לא התרחשה. שירות מעקב עובד חולה מצליחים לגלות האם העובד באמת חולה או האם הוא פועל כדי לשפר את תנאיו הנוכחיים או לקבל פיצויים שלא מגיעים לו.

מעסיקים נתקלים לא פעם בעובד אשר מכריז על עצמו כחולה ("מיתחלה") או שטוען לתאונת עבודה כשהם משוכנעים שלא כך הדבר. מהצד של העובד מדובר על ניצול מצב קיים וניסיון לשפר את התנאים שלו או לקבל פיצויים.

עובד שאינו מגיע תקופה ארוכה לעבודה עושה זאת לא פעם כדי שחסרונו יורגש ובכך הוא יוכל לנסות לשפר את תנאי התעסוקה. עובד שטוען לתאונת עבודה עשוי לבקש כספים שלא מגיעים לו. למעסיק אין יכולת לדעת האם מדובר בבדיה או אמת וכאן נכנסים שירותי מעקב עובד חולה על ידי צוות מנוסה ומיומן במעקבים מסוג זה.

מטרות מעקב עובד חולה

המטרה העיקרית של מעקב עובד חולה היא לאשר או להפריך את החשדות הראשוניים. עובד אשר מנצל את מקום העבודה פוגע בך, פוגע ביכולת שלך לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיך ובסופו של דבר עולה לך יותר מכפי שהוא אמור לעלות.

במעקב דיסקרטי ומקצועי אנחנו נגלה את האמת. לשם כך נשתמש במעקבים, חקירות וכל זאת בלי שהעובד ירגיש או יחשוד בדבר. התוצאה תאפשר לך להתנהל טוב יותר מול העובד, אם צריך להעמידו במקומו ולחסוך הרבה מאד כסף.

המידע שיינתן לך יעזור לך לשמור על שמך, על שם העסק שלך ולהמשיך להתנהל בצורה יעילה מול הלקוחות וגם מול שאר העובדים. בסופו של דבר נעזור לך להימנע מאובדן רווחים ואף להגדיל רווחים וזאת בזכות מידע רלוונטי ואמיתי.

האם לא עדיף להתעמת מול העובד?

ישנם מעסיקים אשר חושבים שהדרך הטובה ביותר להתנהל מול העובד שהם חושדים בו היא לנהל עימות ישיר. הבעיה בעימות שכזה היא שלמעסיק אין מידע אמין ורלוונטי ולכן הוא עלול למצוא עצמו מול עובד שמיתמם אל מול ההאשמות השונות. במקרים מסוימים מדובר בחשדות בלבד והעובד יכול להשתמש בעימות זה כנגד המעסיק בהמשך הדרך.

מידע אמיתי על מצב העובד, בחינה האם הוא חולה או לא וגילוי האם הוא המציא את תאונת העבודה, תאפשר לעימות להיות יעיל וחוקי. דעי חקירות מבצעים מעקב עובד חולה ביעילות, בדיסקרטיות ושומרים קודם כל עליך.

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן