חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו משרד חקירות?

שיתוף

רובנו לא מכירים את עולם החקירות מקרוב וחלקנו חושבים שמדובר על תחום אפור ואנשים מסתוריים. למעשה, משרד חקירות שם לעצמו למטרה לעזור ללקוחותיו לגלות את האמת לגבי כל נושא שהם יצטרכו. הוא פועל על פי חוק ולאחר קבלת אישור מטעם משרד המשפטים.

כדי להיות חוקר יש צורך להיות בעל תעודה מתאימה ולא כל אחד יכול לעסוק בתחום. כדי לפתוח משרד עצמאי יש צורך בניסיון קודם של לפחות חמש שנים וכפי שכתבנו, אישור מיוחד.

ערכים המאפיינים משרד חקירות

משרד חקירות מפעיל חוקר או חוקרים במטרה להגיע לחקר האמת. כל זאת באמצעים חוקיים בלבד ובסופו של דבר הוא ימסור לך את המידע האמיתי, מידע שיוכל לשמש אותך גם באמצעים משפטיים שונים. המשרד יפעל תוך שמירה על הערכים הבאים:

חתירה להשגת האמת

כל חוקר פועל מתוך מוטיבציה למצוא את האמת. אין אמצע, יש הוכחות ואי אפשר לבצע שום פעולה חוקית על סמך אינטואיציות. החוקר ישתמש באמצעים חוקיים שונים כמו מעקבים, מצלמות נסתרות ופניה אל הגורם החשוד וימשיך לפעול עד שיהיו לו תוצאות ומידע מלא שיענה על החשדות שלך.

דיסקרטיות מלאה

תחום החקירות מחייב דיסקרטיות מלאה ועבודה באופן ישיר מולך ולא מול אף גוף אחר (אלא אם תבוא בקשה מצדך). דיסקרטיות משמעותה שמירה על הפגישה כך שאיש לא ידע זאת, מעקב או פעילות סמויה מול האדם הנחקר ומסירת החומר שנמצא בלי לשתף איש. החוקר יודע שהוא לא יכול לשתף אף אחד בעבודה שלו, גם לא את בני משפחתו.

עבודה חוקית בלבד

כל פעולה שמתבצעת במסגרת החקירה תהיה חוקית. בסופו של דבר יהיה לך מידע בעל תוקף משפטי וההחלטה שלך תהיה כיצד להשתמש בו. ישנם מצבים בהם הממצאים מובילים לעימות, ישנם מצבים בהם לא נעשה שימוש ישיר במידע ומצבים בהם הממצאים נחשפים בבית המשפט. בכל המקרים ברור שהחומר שיועבר אליך חייב להיות בעל תוקף משפטי.

סוגי חקירות אותן מבצע המשרד

דעי משרד חקירות מבצע חקירות בעלי מאפיינים שונים. אנו מסייעים לאנשים אשר חושדים בבגידה, מבצעים חקירות כלכליות עבור בני זוג ועבור בעלי עסקים וחברות. נושא נוסף שאנו חוקרים הוא ריגול תעשייתי ובכך עוזרים לגלות האם המידע הסודי שקיים בעסק שלך עלול להגיע לידיים הלא נכונות.

עלה אצלך חשד בבן או בת הזוג? יש לך ספקות לגבי אחד מהעובדים? אנו נעזור לך לגלות את האמת.

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן