חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיפורי בגידות בחיי נישואין

שיתוף

סיפורי בגידות בחיי הנישואין

חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס רק כדי להיפגש עם המאהב. חלק מסיפורי הבגידות נשמעים "סטנדרטיים" אך לפעמים אנשים יוצאים מגדרם כדי לבגוד ולהחביא את דבר הבגידה.

סיפורי בגידות יכולים להיות מורכבים הרבה יותר מכפי שנדמה. סיפורים על בעל שבגד עם גבר אחר, אישה שהיו לה מספר מאהבים ובגידות שמתרחשות מעבר לים. לכל אלו נחשף החוקר כאשר לכל הסיפורים יש מכנה משותף והוא הפגיעה האישית.

הפגיעה שמאחורי סיפורי בגידות בחיי הנישואין

לא פעם מתפרסמים באתרים המרכזיים סיפורי בגידות. המטרה היא ליצור עניין ולהכניס את האנשים ה"רגילים" לעולם מרגש יותר. עם זאת, עבור אנשים שנבגדו מדובר במציאות כואבת למדי. כל בגידה כואבת ואין זה משנה האם ישנה כוונה להיפרד בצורה יפה, לנסות לשקם את הנישואים או שאלו מסתיימים במלחמה של ממש בבית המשפט.

רוב האנשים מגיעים אל משרד החקירות מתוך אמונה כי הם רוצים לדעת האם בוגדים בהם או לא. הם צודקים בבקשה שלהם ופעמים רבות החשד הראשוני מוצדק ולצד זאת אין זה אומר שקל לקבל את האמת. בשל הרגישות הנדרשת חשוב מאד להגיע לאנשי מקצוע שמנוסים בתחום ויוכלו לא רק להביא את ההוכחות הנדרשות אלא גם להגיש אותן בצורה רגישה ומתחשבת.

כל סיפור מתגלה בשל חשד ראשוני

כמעט כל מי שנבגד יספר על כך שהיו לבגידה סימנים מקדימים. הסתגרות עם הפלאפון בצד, הסתרת מידע, שינוי בהתנהגות, בלבוש ואפילו הורדת משקל (שמגיעה עם סימנים נוספים), יכולים להעיד על בגידה. הבוגדים צריכים להסתיר מידע חשוב מחיי היום יום שלהם מהאנשים שהם רואים מדי יום. בפועל, קשה מאד להסתיר שינוי התנהגותי, את השמחה החדשה, את הריגוש ואת מערכת היחסים החדשה.

"חורים" בסיפור כמו פגישות מאוחרות שמתחילות לפתע בעבודה, חוג חדש שלא באמת נשמע קשור ללוח הזמנים של הבוגד (או הבוגדת כמובן) ואפילו שינוי קיצוני בהתנהגות המינית (היעדר חשק ולעתים חשק מוגבר או השקעה במיטה), יכולים להיות סימנים מקדימים לבגידה.

לסמוך על ההוכחות

דרך ההתנהלות הנכונה במקרה של בגידה היא להביא הוכחות לפני העימות. מי שהסתיר את הבגידה במשך תקופה "השקיע" בשקרים לא מעט והוא לא יתנדב לתת מידע בקלות. להוכחות יש חשיבות לא רק מבחינת האמת אלא גם מבחינת הצעדים הבאים שיתבצעו. לכן, יש לפנות לחוקר פרטי המתמחה בבגידות ולהתמודד מול הבוגד רק לאחר קבלת הדו"ח וההוכחות המצולמות. 

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן