חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעקב עובד אסטרטגי

שיתוף

הידע שיש לעובד יכול להיות יקר ערך למקום העבודה. בעולם העסקי ישנה תחרות רבה ולא פעם מחליט עובד אסטרטגי לפנות לגופים מתחרים ולשתף איתם פעולה. אצל המעסיק יכול להתעורר החשד אך ללא מידע מתאים הוא לא יוכל לעשות דבר בנידון. מעקב עובד אסטרטגי מספק את המידע הנדרש.

היעדרות מהעבודה, יציאה מוקדם בטענות שונות ושינוי בהתנהגות הכללית, יכולים לעורר את החשד לכך שהעובד מעביר חומר רגיש לגורמים תחרותיים. במקרה של פרישה, פיטורין או התפטרות, העובד יכול לנסות לחפש אחר מקום עבודה שיעריך את הידע שיש בידו.

דעי חקירות מבצעים מעקבי עובדים אסטרטגיים ובמהלכם נבדוק האם העובד נפגש עם לקוחות ללא צורך, האם הוא נפגש עם המתחרים או אולי אפילו מוציא ממקום העבודה חומר סודי או מידע רגיש. כל זאת באופן דיסקרטי ועל ידי חוקרים מנוסים בעלי רישיון לעסוק בתחום מטעם משרד המשפטים.

חשיבות מעקב עובד אסטרטגי ותוצאות מצולמות

למעסיק אין זמן או את הכלים המתאימים כדי לדעת האם העובד פוגע בו. העובד מצדו יכול לתת סיבות שונות להיעלמותו, להתנהגותו ובזמן זה לפגוע במקום העבודה. בעוד שהמעסיק חושד בעובד, הוא לא יכול להתעמת איתו ללא תיעוד מתאים.

בתהליך אנו מקפידים על מעקב סמוי ומצלמים את התהליך, את האירועים ודואגים לתעד את כל הפעולות בדו"ח חקירה. המעסיק יכול להשתמש בכל המידע בכל דרך שיבחר והכי חשוב, יהיה בידו מידע שיעזור לו להגן על עצמו. אם העובד אכן פוגע במקום עבודתו יהיה זה נכון להרחיקו מכל מידע רגיש בהקדם האפשרי. לאחר מכן אפשר לפנות גם לדיונים משפטיים ולהשתמש בהוכחות כנגד העובד לקבלת הפיצויים הראויים.

שמירה על העסק, החברה והארגון

חקירות וביצוע מעקב עובד אסטרטגי מיועדים לתת לך את המידע האמיתי והרלוונטי. התהליך נעשה בדיסקרטיות, מקצועיות ולאורך כל הדרך נהיה בקשר כדי לקבל החלטות כיצד לפעול. כולנו רוצים להאמין כי העובד פועל כשורה אך רוצים לא פחות לדעת שהעסק או הארגון שלנו מוגנים.

משרד דעי חקירות מבצע את העבודה ביעילות, בלי שהעובד ישים לב לכך ובסופה מספק לך תיעוד לפעולות הרלוונטיות. לאחר שיהיה בידך המידע תהיה לך אפשרות להחליט כיצד לפעול ולערב גם גורמים משפטיים. המטרה שלנו היא לעזור לך להגן ולשמור על העסק, החברה או הארגון וכל זאת בלי שהדבר ייוודע לגורם נוס

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן