חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה שעת מעקב?

שיתוף

כמה עולה שעת מעקב?

אחת השאלות שעולה אצל כל מי שמתעניין להזמין שירותי חקירה היא כמה עולה שעת מעקב. בדיקה מהירה של מחירים עשויה להעלות פערים ולא במקרה. חקירה היא לא מוצר ולכן משרד אחד יכול להציע מחיר אחד ומשרד אחר יציע הצעה שונה. יש לציין כי על אף חשיבות המחיר, הוא לא יכול להיות הפרמטר היחיד בבחירת נותן השירות.

משרד חקירות יכול לספק הצעת מחיר לשעת מעקב והערכה כמה שעות ידרשו לו על מנת לבצע את העבודה. בבחינת המשרד יש לבדוק את הניסיון הקודם בסוג המעקב המדובר, עד כמה הוא מקפיד לשמור על דיסקרטיות והאם אפשר יהיה להשתמש בחומר שיועבר במקרה של תביעה משפטית.

הגורמים המשפיעים על עלות שעת מעקב

ישנם מספר גורמים אשר יכולים להשפיע על עלות שעת העבודה של החוקר. עבודה אחת יכולה להיות יקרה יותר מעבודה אחרת בשל אותם הגורמים ובהם:

  • מיקום המעקב – המקום בו מתבצע מעקב יכול להשפיע על העלות. כדי לדעת כמה עולה שעת מעקב ירצה החוקר לדעת האם החקירה מתבצעת בארץ או במקום אחר בעולם ואם בארץ, היכן.
  • שעות המעקב – יכולים להיות הבדלים במחירים בין מעקבים המתבצעים בשעות היום ואלו שמתבצעים בשעות הקטנות של הלילה. חשוב לקבל מראש הצעת מחיר מסודרת המתאימה לשעות המעקב.
  • מורכבות המעקב – לעתים ישנם מעקבים מורכבים שדורשים ציוד מיוחד, הסוואה והגעה ליעדים לא שגרתיים. ככל שהמעקב מורכב יותר כך העלות שלו יכולה להיות גבוהה יותר.
  • כמות העוקבים – ישנן חקירות שאי אפשר להסתפק בהן בחוקר אחד בלבד. במקרה זה העלות תהיה לפי עבודה של כל אחד מהעוקבים ויש להביא זאת בחשבון כבר בתחילת הדרך.

כמה עולה שעת מעקב והאם כל אחד יכול להרשות לעצמו את השירות?

רבים חוששים מפניה אל משרד חקירות בשל סוגיית המחיר כאשר בפועל מתגלה כי העלויות נמוכות יותר מכפי שנהוג לחשוב. כמו כן, קבלת התמונה האמיתית של המציאות יכולה להשפיע על המשך החיים. דוגמה לכך היא במקרה של זוגיות שאחד מבני הזוג בוגד בשני. המידע נחוץ לצורך קבלת החלטה על המשך החיים וניהול משפטי אם יתקיים כזה בעתיד.

במקרה של מעקבים מורכבים מאד, העלויות יכולות להיות גבוהות, אך המטרה שלנו היא לבחון כיצד אפשר להגיע אל חקר האמת במהירות ובמינימום משאבים. חשוב לדעת כי המשימה היא לתת לך את המידע הנחוץ כך שיעזור לך לקבל החלטות בנוגע להמשך חייך.

כמה עולה שעת מעקב?

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן