חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה בלש פרטי?

שיתוף

כמה עולה בלש פרטי?


הזמנת חוקר או בלש כרוכה בתשלום ורבים מבקשים לדעת מראש כמה עולה בלש פרטי. בכתבה זו ננסה לענות על השאלה אך חשוב לא פחות, להסביר מהם המרכיבים שיכולים להשפיע על העלויות. 

תמיד חשוב לזכור כי בתהליך החקירה המטרה היא להגיע אל האמת. המטרה היא להגיע עם הנתונים האמינים ביותר כשאנחנו שואפים גם להביא אותם בזמן קצר. חשוב לציין כי השגת הנתונים תתבצע באמצעים חוקיים בלבד וכי החומר שימצא יוכל לשמש גם בבית משפט אם יהיה צורך בכך.

פרמטרים אשר משפיעים על עלות החקירה

ישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על העלויות של החקירה ושיכולים להשפיע על המחיר הסופי שלה. כיוון שכל חקירה היא שונה כדאי שנכיר את הגורמים שעשויים להשפיע על העלויות:

כמות החוקרים הנדרשים

ישנן חקירות בהן מספיק בלש אחד וישנן חקירות שדורשות צוות שלם. בדרך כלל אפשר להעריך בתחילת הדרך את גודל החקירה. בתחומי אישות בדרך כלל אפשר יהיה להסתפק בבלש אחד אך בתחומים של ריגול תעשייתי פעמים רבות יהיה צורך בצוות גדול יותר.

שעות המעקב

ככל שיש צורך ביותר שעות מעקב כך העלות עולה. לפעמים ישנן חקירות שהאמת בהן עולה במהירות אך לרוב זה אינו המצב. כדי לדעת כמה עולה בלש פרטי יש להעריך מראש את השעות שידרשו כדי להצליח להגיע לאמת הנדרשת.

אזור המעקב

המעקב יכול להתבצע בכל מקום ואפילו מעבר לים. לאזור יכולה להיות השפעה על המחיר כאשר אם נדרשת נסיעה ארוכה במיוחד בכל יום הדבר יכול להשפיע על העלות. כמובן, אם החקירה מתבצעת בחו"ל המחיר יהיה גבוה יותר מזו שתתבצע בארץ.

האמצעים הנדרשים לחקירה

ישנן חקירות אשר דורשות אמצעים מורכבים יותר מאשר אחרות. כבר בתחילת הדרך יתבצע תכנון החקירה ואפשר יהיה להעריך את האמצעים ובהתאם את העלויות.

האם אפשר לדעת כמה עולה בלש פרטי לפני תחילת העבודה?

הדרך הטובה ביותר לדעת כמה עולה בלש פרטי היא להתייעץ. ההתייעצות הראשונית אינה כרוכה בתשלום והיא מאפשרת לחוקרים לקבל את התמונה הנוכחית. בהתאם אפשר יהיה לחשוב על תהליך החקירה, להבין את האמצעים שידרשו, הזמן שיושקע בה ואז אפשר יהיה להעריך את המחיר. 

המטרה היא לצאת לתהליך החקירה כששני הצדדים יודעים מה מצופה מהם. הבלש רוצה לדעת מהן הראיות שעליו להשיג ובאילו אמצעים להציג אותם. הלקוח רוצה לקבל את המידע הנכון ורצוי בזמן קצר וכל זאת כשהוא יודע שהמידע נאסף בדרכים חוקיות.

כמה עולה בלש פרטי?

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן