חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד מתבצעת חקירה?

שיתוף

חקירה היא פעולה שמטרתה היא להגיע לאמת. חוקר חייב להיות בעל רישיון לעסוק בתחום ואישור מטעם משרד המשפטים. כיוון שרוב האנשים לא יודעים כיצד הוא מגיע למידע האמיתי השאלה כיצד חקירה מתבצעת עולה אצל רבים.

רגע לפני שנבחן את האמצעים אשר עומדים לרשות החוקרים כדאי לדעת כי כל חקירה יכולה להיות שונה. ישנן חקירות מורכבות מאד ואחרות פשוטות, חלק ייקחו זמן רב ואחרות יהיו מהירות. כדי לדעת מה צפוי בדיוק להיות כדאי ליצור קשר, לשתף אותנו בחשדות שלך ואנו נשמח לשתף אותך בתהליך הצפוי. בינתיים, הנה השלבים המאפיינים את רוב החקירות.

שלב ראשון – מפגש והעלאת החשדות

ההחלטה לפתוח בחקירה היא החלטה אישית שלך. היא יכולה להגיע בעקבות חשדות על בגידה, בשל ילד או ילדה שמסתובבים בחוץ בשעות לא שגרתיות בלי להסביר לאן הלכו. החקירה יכולה להיות בעסק שלך כשישנו חשד שאחד העובדים עלול לפגוע בך ועוד.

כבר מהמפגש הראשון אנחנו נקפיד על דיסקרטיות מוחלטת. המטרה שלנו היא לעזור לך ונרצה להכיר את החשדות ולדעת את כל העובדות שיש בידך. בסיום הפגישה נוכל להבין מה נדרש מאיתנו ולהעריך את הזמן שייקח לנו כדי להגיע לאמת.

שלב שני – בחירת אסטרטגיית חקירה

כשיש בידנו את החשדות ולאחר שנבצע בדיקה ראשונית של המידע שבידנו, נוכל להחליט על אסטרטגיית חקירה. עומדים לרשותנו כלים רבים, בהם מצלמות נסתרות, מעקב אחר אנשים והשתלבות בסביבה. אנחנו נעשה את כל הנדרש כדי להגיע לאמת אבל חשוב לא פחות, נעשה זאת רק באמצעים חוקיים.

החוק ברור מאד לגבי מה מותר ומה אסור במסגרת החקירה ולך חשוב שנביא לך ממצאים שיש להם תוקף משפטי. לכן מהאסטרטגיה עד לביצוע ולמפגש האחרון שלנו, נעבוד רק על פי החוק.

שלב שלישי – איסוף מידע

שני השלבים הראשונים יכולים לעבור במהירות ולאחריהם אנחנו מתחילים לעבוד "באמת". אנחנו נתחיל לפעול בשטח, לאסוף את המידע באמצעים החוקיים שבחרנו לעצמנו ונהיה סבלניים. לפעמים נצטרך לעבוד בשעות לא שגרתיות, לפעמים נצטרך ליצור קשר עם החשודים ואנחנו נתחיל לאסוף את המידע.

איסוף מידע אומר שאנחנו נבצע חקירה ונביא את הממצאים. אין לאף אחד צורך במידע כללי אלא בהוכחות לאישוש ההוכחות. לחילופין, לפעמים אנחנו מגלים שהחשדות לא מבוססים ויש בכך הקלה רבה.

שלב רביעי – מסירת הממצאים

הממצאים שנמצא יעברו אליך. ההחלטה מה לעשות איתם היא שלך והם יוכלו לשמש אותך לצורך עימות פנים מול פנים ואפילו לצורך הוכחות בבית המשפט. לאורך כל הדרך אנחנו נקפיד על דיסקרטיות ובו זמנית על תקשורת טובה ועדכון בהתקדמות שלנו.

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן