חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוקר פרטי מומחה בגידות

שיתוף

חוקר פרטי מומחה בגידות

לצערנו, לא פעם מתקיימת בגידה בזוגיות והדבר יכול להוביל לחיים בשקר ולפגיעה משמעותית בבן או בת הזוג. מעבר לתחושה הפנימית של הנבגד או הנבגדת, לא פעם בגידה מובילה להוצאות כלכליות, לשינוי באורח החיים ובאופן עקיף לפגיעה בילדים. חוקר פרטי מומחה בגידות מגיע לאמת ומביא איתו הוכחות.

אם יש לך חשד בבן או בת הזוג בנוגע לבגידה, לא מומלץ להיכנס לעימות ללא הוכחות. העלאת החשד עלולה להוביל את הצד הבוגד לבצע מהלכים שיכולים לפגוע בך עוד יותר. בין היתר מדובר על פעולות להעלמת כספים והסתרת מידע באופן שיקשה גם על החוקר לגלות את הבגידה וידרוש לעתים יותר זמן.

התפקיד של החוקר הפרטי 

תקפידו של החוקר הפרטי הוא להגיע לאמת. לאחר שיקבל את הפרטים האישיים, יקבע כיצד הכי נכון לבצע את החקירה. לרשות החוקר עומדים כלים חוקיים בהם הוא ישתמש. בין היתר הוא יוכל לבצע מעקבים, לצלם את האדם שהוא עוקב אחריו ואפילו להתחקות לאדם אחר כדי להוציא מידע. 

המטרה היא להגיע לאמת עם הוכחות של ממש וכאלו שאפשר יהיה להשתמש בהן בבית המשפט, אם יהיה צורך. לעתים, במסגרת הבגידה מתבצעות פעולות "נלוות" כמו הוצאת כספים או הסתרת כספים ורכוש. בהתאם לעבודה, יוכל החוקר להגיע גם למידע זה ולחשוף ניסיונות הסתרה של בן או בת הזוג.

לבחור חוקר פרטי מומחה בגידות

עבודתו של חוקר פרטי מומחה בגידות חשובה בתהליך ולכן יש להקפיד לבחור את האחד הנכון ביותר. הדבר הראשון שיש לוודא הוא שהחוקר פועל על פי חוק. החוקר צריך להיות בעל אישור לעסוק בתחום מטעם משרד המשפטים. חוקר כזה יעבוד על פי החוק וההוכחות שהוא יביא יהיו תקפות בבית המשפט.

כדאי גם לבחור בחוקר אשר מכיר היטב את עולם הבגידות ושמביא איתו ניסיון רב. חוקר כזה כבר מכיר את שיטות ההסתרה של הבוגדים ויוכל לגלות את האמת בזמן קצר יותר מחוקר שאינו מנוסה. כמובן, נושא נוסף שנכון לכל חקירה מכל סוג הוא נושא הדיסקרטיות. כדאי לברר מהי הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם החוקר וכיצד המידע יועבר ממנו.

כיצד לפעול עד לקבלת ההוכחות

בכל מקרה של חשד בבגידה מומלץ להתייעץ עם החוקר הפרטי ולשאול אותו כיצד לנהוג. יש להימנע מעימות ללא הוכחות ואפילו רמיזה של המצב. החוקר ייתן פרטי מידע חשובים, הוא יציע את הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר ולשמירה על דיסקרטיות ובסופו של דבר יביא ממצאים שאפשר להשתמש בהם בעימות או בהליך פרידה. 

חוקר פרטי מומחה בגידות

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן