חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוקר פרטי מחיר ועל מה אין להתפשר

שיתוף

חוקר פרטי מחיר ועל מה אין להתפשר

חוקר פרטי הוא בעל מקצוע שתפקידו להגיע לאמת ולהציג עובדות באופן שאפשר להשתמש בהן בעתיד. החקירה יכולה להתבצע במגוון תחומים כמו: בגידות, הסתרת כספים, מעקב אחר ילדים, ריגול תעשייתי ועוד. אחת השאלות שעולה לפני תחילת העבודה נוגעת אל חוקר פרטי מחיר העבודה שלו ובכך נעסוק בכתבה זו.

העלות של החקירה מעסיקה רבים והחשש ממחיר גבוה עולה לא פעם. חוסר היכרות עם התחום מוביל להנחות שונות בכל הנוגע לתשלומים. עם זאת, הדבר הראשון שיש להביא בחשבון הוא את עלות החקירה אל מול אלו של אי-חקירה. למשל אם ישנו חשד לבגידה, יש לכך השלכות מבחינת הזוגיות והשלכות משפטיות. ללא העובדות האמיתיות קשה לקבל החלטות.

חוקר פרטי מחיר וממה הוא מושפע

מצד אחד ברור שישנו רצון לקבל את כל המידע האפשרי מהאינטרנט ועוד לפני הפגישה אך מצד שני חשוב להבין כי כל חקירה שונה. יותר מכך שחשוב לקבל תשובה הנוגעת אל חוקר פרטי מחיר, יש להבין מה משפיע על ההצעה שתינתן:

  • רמת המורכבות – ככל שהחקירה מורכבת יותר, היא דורשת יותר שעות ולעתים גם ציוד מיוחד. אם זה המצב החוקר יגיד זאת מראש וידע להעריך את העלות של שעת העבודה.
  • מקום החקירה – החקירה יכולה להתבצע בסביבה הקרובה או במקומות מרוחקים בארץ ואפילו בעולם. מקום החקירה עשוי להשפיע על המחיר שלה כשהחוקר יביא בחשבון את זמן הנסיעה ועלותה.
  • ימי החקירה – יכולים להיות הבדלים בין עבודה של החוקר באמצע השבוע לבין עבודה בסוף השבוע, בחגים או בשעות הלילה הקטנות. 

עלות שעת העבודה של החוקר

החוקר יכול לתמחר את העבודה בדרכים שונות כאשר שעת עבודה מתחילה בדרך כלל מ-300 ₪ ולעתים יהיו שעות מעקב מינימליות לחקירה או לכל יציאה. בהתאם למיקום יתכן ותהיה תוספת נסיעה לעבודה. בפגישה האישית יבקש החוקר לקבל כמה שיותר פרטים ונתונים וזאת כדי להעריך מה יידרש ממנו כדי להגיע לאמת.

3 דברים שאסור להתפשר עליהם בבחירת חוקר פרטי

בבירור פרטים על חוקר פרטי מחיר השירות והעבודה, יכולים לעלות מחירים שונים, אך ישנם מספר דברים שחשוב תמיד לבדוק:

  1. יש לוודא כי החוקר הפרטי מחזיק בתעודה המאשרת לו לעסוק בתחום ושהוא עובד על פי חוק.
  2. יש לבדוק כי החוקר הבין את משמעות החקירה ופרטיה לפני שסיפק הצעת מחיר.
  3. יש לבחון את הניסיון של החוקר בתחום המדובר ובמיוחד אם הוא מורכב ומתבצע במקומות מרוחקים.
חוקר פרטי מחיר ועל מה אין להתפשר

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן