חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוקר פרטי לבגידות

שיתוף

סיבות להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה

חשד לבגידה יכול להעכיר את מערכת היחסים ועד שלא מתקבל מידע מהימן קשה להחליט האם מדובר בתחושת בטן או בבגידה של ממש. במקרים רבים, החשד אינו מקרי, אך הדרך להגיע אל האמת היא להזמין חוקר פרטי בגידות.

חוקר פרטי הוא בעל מקצוע שעבר הכשרה ומחזיק באישור לעסוק בתחום מטעם משרד המשפטים. החוקר יעשה כל שביכולתו כדי להגיע אל האמת וכל זאת תוך שימוש באמצעים חוקיים. המידע שייאסף יוכל לשמש לצורך אימות וכן במקרה הצורך גם לעימות בבית משפט.

הימנעות מאימות ללא ראיות ברורות

אם עלה אצלכם חשד כי בן או בת הזוג בוגדים בכם, ההמלצה הראשונה שלנו היא לא להתעמת בלי שיש לכם ראיות ביד. למעשה, אתם בכלל לא צריכים להתעמת זה מול זה ויכולים להשאיר את הדיונים לבית המשפט או להליך הבא. לא פעם נבגדים ממהרים לחפש את האמת אצל בן או בת הזוג ואלו הרי מסתירים את הבגידה ולכן הסיכוי שיודו בה מזערי.

עימות עלול ליצור מצב בו אתם גם לא מצליחים לקבל הודאה וגם לגרום לבוגד או לבוגדת להסתיר את מעשיהם עוד יותר. מצב זה יקשה על החוקר הפרטי למצוא ראיות לנעשה. לכן, בכל חשד כדאי לפנות לחוקר אשר ישמור על קשר דיסקרטי וידאג להגיע לאמת.

קבלת ראיות לשימוש בהליך משפטי

שלא כמו וידוי, עליו הבוגד יכול להתחרט בשלב מאוחר יותר בטענות שונות, ראיות אותן יביא החוקר יכולות לשמש בבית משפט או בהליך פרידה. המידע שייאסף משמעותי במקרה של פרידה והוא יכול להוביל ליתרון עבור הצד הנבגד.

גם אם כרגע אתם לא חושבים על פרידה, זכרו כי יתכן ואם תגלו שהתקיימה בגידה תרצו בכך. לכן, דאגו לפנות אל חוקר פרטי מומחה בגידות ובקשו לשמוע על הליך איסוף הראיות. 

בחרו חוקר פרטי בגידות המתאים למשימה

חוקר פרטי חייב להיות בעל אישור לעסוק בתחום. עליו לשמור על דיסקרטיות ולאסוף את המידע רק באופן חוקי. כבר בשיחה הראשונה תוכלו לשאול על אופן העברת המידע, תוך כמה זמן הוא יוכל לבצע את החקירה עבורכם ובמידה והוא ימצא כי נבגדתם, אילו ראיות צפויות להיות בידכם.

אתם רוצים לבחור בחוקר שכבר מנוסה בתחום אך ששומר על פרטיות הלקוחות שלו. תוכלו לבקש לשמוע על מקרים דומים, בלי שהחוקר יגלה במי מדובר ולשאול כיצד מתבצעת החקירה וכיצד הוא ישמור אתכם על קשר. לאחר שתרגישו כי קיבלתם מענה לכל השאלות תוכלו להתקדם ולשכור את השירות.

חוקר פרטי בגידות

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן