חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חקירה כלכלית גירושין

שיתוף

חשיבות חקירה כלכלית גירושין

ישנם מצבים בהם בני הזוג מחליטים להיפרד תוך שמירה זה על זו. לצערנו, רוב המקרים אינם כאלה ולא פעם נעשות פעולות אשר עשויות לפגוע במי מהצדדים. חקירה כלכלית גירושין מיועדת לאיתור כספים והון אשר הוסתרו על ידי אחד מבני הזוג.

החקירה יכולה להתבצע עוד לפני קבלת ההחלטה על הגירושין או לפני ההודעה לצד השני כי ישנה כוונה להתגרש. המטרה היא להצליח לאתר את המידע, הכספים וההון ולמנוע מהצד השני לנסות לבצע פעולות הסתרה נוספות. בסיום החקירה יקבל המזמין (או המזמינה כמובן) דו"ח מסודר המציג את תמונת המצב. 

הסיבות לבצע חקירה כלכלית גירושין

הסיבה לבצע את החקירה היא לצורך קבלת מידע מהימן וברור על הרכוש, הנכסים וההון שיש לבן או בת הזוג. לא פעם נעשות פעולות הסתרה וזאת כדי להימנע מתשלומי דמי מזונות או חלוקת כספים הוגנת. במהלך החקירה יחפש ויאתר החוקר:

  • גובה ההשתכרות – החוקר יאתר את מקורות ההכנסה של הנחקר ויבחן הכנסות נוספות מעבר לאלו שרשומות בתלוש המשכורת או הרישומים לרשויות המס.
  • כספים מוסתרים – החוקר יאתר מקורות בהם הנחקר שם את כספיו כשאלו יכולים להיות בארץ או בחו"ל, על שמו או על שם קרובי משפחה או חברים.
  • רכוש – החוקר יאתר רכוש ובו גם נדל"ן בארץ או בחו"ל. גם הרכוש יכול להיות על שם הנחקר או על שם אדם אחר שהוא רשם על שמו את הרכוש במטרה להסתירו מהצד השני.

חקירה חוקית מסייעת בגירושין

כלל חשוב בחקירות ובפרט בחקירה כלכלית גירושין הוא חשיבות החוקיות. כל המידע שנאסף חייב להיאסף בצורה חוקית ולהיות כביל בבית המשפט. יתכנו מקרים רבים בהם הצד השני יכחיש את המידע או לחילופין, לא ידע שבן או בת הזוג מחזיקים בו ולכן ינסה להפחית את התשלומים השונים או ליהנות מחלוקת רכוש שפועלת לטובתו. 

במקרים אלה חשוב מאד שיהיה בידי בן או בת הזוג מידע מהימן שניתן להשתמש בו במקרה הצורך בבית המשפט. מבחינת בית המשפט, הסתרת רכוש, משכורות וכספים, היא חמורה מאד וכאשר יוצג לו מידע אמין שנאסף בצורה חוקית הוא יוכל לשפוט לטובת הצד הנפגע, זה שהוסתרו ממנו הכספים.

את המידע יאסוף חוקר בעל רישיון לעסוק בתחום ובאמצעי מעקב חוקיים בלבד כולל מצלמות, מכשירי הקלטה, מעקבים וזאת בהתאם לאופי החקירה ולבקשות הלקוח. 

חקירה כלכלית גירושין

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן