חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעקב אחר ילד

שיתוף

עם ההגעה לגיל ההתבגרות, הילדים מתחילים להתנהג שונה, לאמץ הרגלים חדשים ולפעמים אלו פוגעים בהם ובסביבתם. ילדים שבורחים מהבית עלולים להזיק לעצמם ושירותי מעקב אחר ילד מעניקים הגנה ושקט נפשי להורים.

לא פעם הורים מדווחים על ילד שנעלם למספר ימים וחוזר כשמטרתו היא "להעניש" את ההורים או להתחיל לשלוט בחייו. לעתים ההיעלמות היא לבתי חברים ולפעמים לשיטות ברחובות, מה שעלול להוביל למפגשים מסוכנים, הידרדרות לפעולות לא חוקיות ובעקבותיהן למעצרים.

ההורים מבינים שמצד אחד אין להם את האפשרות למנוע את הבריחות ומצד שני הם לא יכולים לתת יד לדבר וכאן נכנס שירות מעקב אחר ילד.

כיצד מתבצע מעקב אחר ילד?

המטרה של ההורים ושל משרד החקירות הוא לדעת מה קורה עם הילד. בתקופות בהן התקשורת איתו לא טובה, הדרך להגן עליו היא לבצע מעקב מקצועי ולוודא שהוא לא פוגע בעצמו ובאחרים. הצמדה עוקבת שמתחברת לילד ונמצאת איתו בקשר רציף, בנוסף למעקב או שמירה צמודה, הן חלק מהפעולות שאפשר לבצע.

גם כשהילד בורח על דעת עצמו מהבית, חשוב שיחזור אליו בשלום. לא נוכל לתקן את היחסים, אך נוכל לספק מידע היכן שהה הילד ולוודא שהוא לא מזיק לעצמו. צריך לזכור כי גיל ההתבגרות יעבור, הילד יגדל ויהפוך לאחראי לחייו, אך בתקופה זו הוא זקוק להגנה, גם אם אינו מבין זאת בעצמו.

הורים שילדיהם בורח מהבית לעתים תכופות, שאינם מצליחים לגלות היכן שהה הילד ושרוצים להמשיך להגן עליו גם אם הם לא נמצאים לידו, יכולים לעשות זאת בעזרת שירותי המעקב.

בעולם של אפליקציות – האם יש צורך בשירותי מעקב?

אחת השאלות שיכולה לעלות היא האם יש צור בשירותי מעקב אחר ילד בעולם בו כל אחד יכול להתקין אפליקציה בטלפון הנייד של ילדו. התשובה לכך כמעט ברורה. ילדים אשר משתפים פעולה עם הוריהם, שלא מסתירים את מיקומם ושהתקשורת איתם פתוחה, ילכו גם עם טלפון עם אפליקציית מעקב. לעומתם, ילדים אשר בורחים מהבית יסירו את האפליקציה או ישאירו את המכשיר הנייד במקום אחר ממקום הימצאם.

ילדים אשר בורחים מהבית כשהם משאירים את הטלפון מאחור לא יוכלו להתקשר בעת מצוקה ומסכנים עצמם אף יותר. כאן נכנסים שירותי המעקב אשר מתבצעים על ידי משרד דעי חקירות. המשרד מטפל במקרים אלו ברגישות גבוהה, שומר על קשר רציף עם ההורים המודאגים ועל שירות דיסקרטי מקצועי.

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן