חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד חקירות פרטי

שיתוף

שירותי משרד חקירות פרטי

אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים להתגלות כאמיתיים ולא פעם הם מהווים עליכם איום של ממש. פניה אל משרד חקירות פרטי יאפשר לכם לדעת האם תחושת הבטן שלכם אמיתית או לא ואם כן, לפעול בנידון באמצעים חוקיים.

מהו משרד חקירות פרטי?

חוקר הוא בעל מקצוע אשר עובד באישור משרד המשפטים ולאחר שצבר את הידע הנדרש לבצע את עבודתו על פי החוק. המשרד יכול להעסיק מספר בעלי מקצוע ולתת שירות בעבור חקירות "פשוטות" ומורכבות. ההחלטה לפתוח בחקירה היא שלכם ומרגע שאנחנו נכנסים לתמונה, נבצע הערכה של המצב, נקבע אסטרטגיה להשגת החומר הנדרש ונצא לדרך כדי להשיגו.

חקירה יכולה להתבצע על ידי חוקר יחיד או מספר חוקרים וזאת בהתאם לדרישות ולמורכבות. גם שיטת הבאת הראיות יכולה להשתנות כשלעיתים מספיק לבצע מעקב ולעיתים יש צורך בדיבוב. כל פתרון נתפר באופן מיוחד ומותאם למקרה.

שלושת כללי הברזל של משרד חקירות פרטי

ההחלטה לפנות אל משרד החקירות יכולה להיות מלווה בחששות, דאגות וסימני שאלה. יכול להיות שאתם בכלל לא בטוחים בצדקתכם ויכול להיות שאתם חוששים לגלות כי החשש שלכם מוצדק. התפקיד של המשרד הוא להעניק לכם את הביטחון המלא, מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד לסיום העבודה המשותפת. לשם כך נשמרים שלושת כללי הברזל.

שמירה על דיסקרטיות

בין אם יש לכם התלבטות ובין אם תחליטו לצאת לדרך ולשכור את שירותי החקירה, מובטחת לכם שמירה על דיסקרטיות. אנחנו לא חייבים להיפגש במקום בולט ואפילו לא במשרד. נוכל למצוא את המקום המתאים ביותר מבחינתכם, כזה שתרגישו בו בנוח ומבחינתנו אף אחד לא ידע שנפגשנו. 

שימוש בשיטות ואמצעים חוקיים

ברגע שעומדת לפנינו משימה לגלות את האמת, אנחנו משתמשים רק באמצעים חוקיים אשר תקפים במידת הצורך בבית המשפט. אנחנו רוצים להשיג עבורכם את הראיות הנדרשות כך שתוכלו להשתמש בהם בעימות או אם הדבר יידרש, בהליך משפטי. אין זה משנה אם אנחנו חוקרים בגידה, מעילה בכספים, התחזות או כל מצב אחר, אנחנו דואגים שתקבלו את הראיות בצורה תקינה.

מקצועיות 

צוות המשרד צריך להביא איתו ניסיון בתחום הספציפי של החקירה. אנחנו יכולים לבצע איסוף מודיעין, מעקבים, איתור נכסים, איתור מקורות הכנסה ועוד ובתנאי שנבצע זאת באופן הכפוף לחוק. כמו כן, נדאג לאיסוף המידע בשיטה היעילה והמהירה ביותר.

משרד חקירות פרטי

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן