חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעקב אחר מטפלת

שיתוף

התינוק או האדם היקר לכם מכל נמצא עם מטפל או מטפלת? מעקב אחר מטפלת נועד לאתר התעללות בחסרי ישע או לחילופין להעניק לכם שקט נפשי.

מצלמות נסתרות אשר יפוזרו בבית או בבית האבות יתעדו כל דבר 24 שעות ביממה ואתם תוכלו לגשת למידע מכל מקום בו אתם נמצאים מבלי שאיש ידע על כך. מידע זה יאפשר לכם להגן על האנשים הכי יקרים לכם וכל זאת מבלי שהמטפלת או המטפל יחשדו בדבר.

מתי כדאי לבצע מעקב אחר מטפלת?

את התשובה לשאלה זו אפשר לסכם במילה אחת – תמיד. התינוק או הילד שלכם הוא חסר ישע (כמובן מדובר גם בתינוקת וילדה). התינוקות לא יכולים לדבר, להגיד מה מציק להם והמטפלת מצדה יכולה לספר לכם שהיום היה נפלא. אתם תמיד רוצים לדעת את האמת ולגלות מה עובר על האוצר היקר שלכם כשאתם רחוקים.

המטפלת יכולה להגיע אליכם עם המלצות רבות, להיראות נפלאה, לחייך ולתת לכם תחושת ביטחון. הדרך היחידה לדעת מה באמת קורה כשאתם לא נמצאים היא לבצע מעקב אחר מטפלת. היום האמצעים זמינים ואין כל סיבה שלא לנצל אותם כראוי.

להגן על כל הצדדים

מעקב אחר מטפלת שמתבצע באמצעים מתקדמים ומצלמות שמפוזרות בבית או בפעוטון יכול לשמור על כל הצדדים. הוא מאפשר להפיג חששות, לצאת לעבודה או לכל מקום אחר בראש שקט ואף לשרת את המטפלת עצמה.

תינוקות יכולים להיפגע גם ממכה קטנה כתוצאה מצעצוע שהפילו על עצמם בטעות ואצל חלקם יהיה סימן כחול עמוק יותר מאשר אצל אחרים. אין זה אומר שהמטפלת לא בסדר ומכאן אפשר להבין כי מצלמות יכולות לעזור לדעת מה באמת מקור הסימן. מעקב נכון מקל על כל הצדדים ועם זאת נפציר שהוא יהיה סודי.

מעקב אחר מטפלים בקשישים

תוחלת השנים עולה ואיתה מספר הקשישים והקשישות שמקבלים טיפול סביב השעון. מעקב אחר מטפל או מטפלת נעשים גם לאנשים שנמצאים עם מטפל בביתם או בבית האבות. לרוב המטפלים אינם דוברי עברית והפער בין מה שהם מספרים למציאות יכול להיות גדול.

רק מעקב עם מצלמות נסתרות שפזורות במקומות שונים בבית או בבית האבות יכול לתת לכם את המידע על היקרים לכם. דעי חקירות מלווים, מייעצים ומפזרים מצלמות נסתרות בצורה חכמה ויעילה כך שכל פינה תהיה מכוסה ואתם תוכלו לדעת מה קורה כשאתם לא נמצאים עם האדם היקר לכם ביותר.

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן