חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוקר פרטי מחיר

שיתוף

חוקר פרטי הוא מי שעמד בדרישות החוק לשמש כחוקר פרטי הוכשר בתהליך הכשרה ממושך ועמד במבחנים הקפדניים של משרד המשפטים.

חוקר פרטי עוסק בכל תחומי החקירות הפרטיות מתוקף חוק חוקרים פרטיים ונושא רישיון ממשרד המשפטים.

במדינת ישראל, פועלים מאות חוקרים פרטיים בעלי הכשרה מתאימה ורישיון חוקי. חוקרים באשר הם, מתמחים בסוגי חקירות שונים

לשם לקבלת רישיון לעסוק בחקירות פרטיות , המועמד חייב לעמוד בקריטריונים הקבועים בחוק (מעל גיל 18, ללא עבר פלילי ועוד…)

מי שמעוניין לעסוק בחקירות פרטיות נדרש לעבור תקופת אימון / סטאז' שנמשכת מספר שנים במשרד חקירות, מורשה ומוסמך לאמן . החוקר הפרטי "המתאמן", מוצמד תחילה לחוקר וותיק מקבל הדרכה צמודה תוך שהוא לומד את סודות המקצוע, שיטות , כתיבת דוחות טכניקות מעקב טכניקות חקירה חוקים רלוונטיים אתיקה מקצועית ועוד.

במשרד החקירות, המתאמן מועסק\ מאומן במשך 3 שנים.

במשך תקופה זו, משרד החקירות חייב לדווח כל חצי שנה למשרד המשפטים, על התקדמותו של המתאמן פעילויות שעסק בהן וכו'.

לאחר שלוש שנים של התאמנות, ולאחר שלמד את החוקים הרלוונטיים :

  • חוק חוקרים פרטיים.
  • חוק האזנות סתר.
  • חוק פגיעה בפרטיות ועוד..

יכול החוקר פרטי "הצעיר", לגשת לבחינות משרד המשפטים ובמידה ויעבור בהצלחה יקבל רישיון חוקר פרטי/בלש פרטי ממשרד המשפטים.

בשלב זה, החוקר הפרטי הצעיר הינו חוקר מורשה שיכול לעסוק בחקירות פרטיות לכתוב דוחות לעקוב, לאסוף מידע, להעיד בבית משפט וכו'.

אבל :!!

אינו יכול לקבל עבודות, ישירות מלקוחות, וזאת מאחר והוא אינו נושא רישיון לניהול משרד חקירות.

על פי החוק, רק משרד חקירות מורשה יכול לקבל עבודה ותשלום בתמורה מלקוחות.

החוקר הפרטי הצעיר מקבל את שכרו ממשרד החקירות שעבורו הוא עובד או כשכיר או כעצמאי ולא מהלקוחות.

חשוב מאוד לציין כי אנשים פרטיים ו/או גופים שונים אשר יפנו לחוקר פרטי שאינו בעל רישיון לניהול משרד חקירות מסתכנים בכך שבית המשפט עלול לפסול את כל החקירה והממצאים שהובאו לפניו במידה ויתברר כי החוקר אינו בעל רישיון לניהול משרד, אגב זו אחת השאלות הראשונות שישאל עו"ד דין את החוקר בבית המשפט בבואו של החוקר לתת עדות על החקירה שניהל.

חוקר/ בלש פרטי הנותן שרות ללקוחות פרטיים, מבלי שיש לו רישיון לניהול משרד חקירות , ימשיך ויבצע פעולות לא חוקיות וינסה לתפוס "טרמפ" ופונה לאחד ממשרדי החקירות המורשים ומבקש, לקבל מטרייה ממשרד חקירות רשוי. ישנם בעלי רישיון לניהול משרד חקירות (שמזמן אינם עוסקים בחקירות), ואלו האחרונים מתפתים ומוכנים לתת את הכיסוי כמי שהעבודה הוזמנה במשרדם.

מרגע זה, אותו בעל משרד שחותך קופון קטן הופך לאחראי על החקירה מבלי שיש לו מושג או חצי מושג על החקירה על השיטות הכשרות או הפחות כשרות שננקטו בחקירה זו.

בעל הרישיון עלול להיות מואשם בביצוע עבירות.

חוקר/ בלש פרטי, המבצע עבודה לקוח פרטי מבלי שיש ברשותו רישיון לניהול משרד חקירות, עובר על החוק.

בלש פרטי/חוקר פרטי מורשה שירצה להחזיק רישיון לניהול משרד חקירות יצטרך להמשיך ולעבוד אצל או עבור משרד חקירות מורשה במשך עוד 5 שנים ואז להגיש בקשה למשרד המשפטים לצורך קבלת רישיון משרד.

לסיכום:

על מנת להיות חוקר פרטי. בלש פרטי בעל רישיון לניהול משרד חקירות צריכים לעבור לפחות 8 שנים שבהן המועמד יעסוק בחקירות אינטנסיביות.

חוקר פרטי מחיר שעת מעקב

כסף הוא הדלק שמניע את העולם, לכן חשוב מאוד לשים לב להכנסות, אך גם להוצאות שלנו. זה נכון גם כאשר אנו פונים אל חוקר פרטי. הנושא של חוקר פרטי מחיר הוא חשוב מאוד, מכיוון שיש לו השפעה עצומה על חיינו. כאשר אנו פונים אל החוקר הפרטי אנו חייבים לבחון את השאלה כמה הוא עולה והאם הוא שווה את ההשקעה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי העלות של חוקר פרטי שווה את ההשקעה פעמים רבות וזאת עקב העובדה כי הוא חוסך לנו כסף במידע אותו הוא מגלה – בין אם זה בעולם הפרטי או בעולם העסקי. לפרטים נוספים, פנו אל דעי חקירות.

חוקר פרטי מחיר – אז כמה עולה חקירה?

עליכם להבין כי שוק החוקרים הפרטיים הוא שוק מורכב עם הרבה מאוד שחקנים השונים זה מזה. יש חוקרים פרטיים מצוינים ויש חוקרים פרטיים בינוניים וגרועים. אנו צריכים לעשות הכול בכדי לבחור חוקר פרטי ברמה כמה שיותר גבוהה שיהיה מסוגל להביא את התוצאות אותן אתם מחפשים. לצערינו, לעיתים קרובות רואים בשוק התאמה בין מחיר החקירה לאיכות החקירה. מגיעים אלינו לקוחות שפנו בעבר לחוקרים שגבו מהם מחירים מאוד נמוכים, אך "נשרפו" במהלך המעקב לדוגמא (כלומר האדם שהם עקבו אחריו גילה אותם), מה שגרם לזה שהנעקב נהפך לחשדן הרבה יותר, ומידת המורכבות של החקירה גדלה בהתאם. לקוחות כאלה שמתפתים למחיר הנמוך, משלמים בסופו של דבר ביוקר. מחיר חקירה נקבע בהתאם לסוג החקירה, מידת המורכבות שלה, משך הזמן עד להשגת התוצאה ופרמטרים נוספים. לעיתים נהוג לגבות מחיר גלובלי, הכל לפי המקרה.

משרד מוביל בתפיסת בגידות – דעי חקירות

משרד דעי חקירות ביצע אלפי חקירות לאורך השנים בהצלחה רבה וסייע לאלפי לקוחות למצוא את האמת ולגלות מה מסתירים מהם. המשרד מתמחה בכל סוגי החקירות: מחקירות כלכליות ועד גילויי בגידה של בן או בת זוג. המשרד משתמש בציוד המתקדם ביותר בשוק ומקפיד לעבוד על פי כל החוקים. אם האמת חשובה לכם אזי משרד דעי חקירות הוא הכתובת שלכם. משרד זה חרט על דגלו את מתן השירות הטוב ביותר ללקוח, והוא יעשה הכול בכדי לסייע ללקוחות שלו. זאת, כמובן על פי המותר בחוק ובעזרת חוקרים מורשים מנוסים ומיומנים.

פוסטים אחרונים

חקירות אישות

חקירות אישות

חקירות אישיות למידע מהימן על הזוגיות חקירות אישות הן חקירות בתחום הזוגיות ובאופן מדויק יותר, בגידות. כל חקירה אישית שכזו דורשת רגישות רבה, מקצועיות, שמירה

קרא עוד »
סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי נישואין

סיפורי בגידות בחיי הנישואין חוקרים פרטיים נתקלים בכל כך הרבה סיפורי בגידות בחיי הנישואין. מהבעל שהיה יוצא ל"ארוחות צהרים" בצימרים ועד לאישה שנרשמה לחוג פילאטיס

קרא עוד »
משרד חקירות פרטי

משרד חקירות פרטי

שירותי משרד חקירות פרטי אתם חושדים בבגידה מצד בן או בת הזוג? חוששים שהעובד שלכם לא פועל בתום לב? שמסתירים מכם מידע? החשדות שלכם עשויים

קרא עוד »

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן